Canada verlaten

14 januari 2016 - Abbotsford, Canada

Goedemorgen allemaal voor alweer bij mijn op een na laatste blog.

De laatste keer dat ik een blog had geschreven was ik net uit Las Vegas vertrokken met m'n huurauto en hadden we Death Valley, Red rock en Grand Canyon gezien.

Vandaag gaan we verder met Arches national park dat ook echt heel erg mooi en bijzonder is met allemaal verschillende..... arches. Ook hebben we met de auto een heel stuk van de Colorado river gevolgd door grote kloven en weer hele mooie gebieden haha, hoevaak ik dat al niet had gezegd.

Al deze plaatsen zijn trouwens wel echt verlaten, en dan niet "Drenthe" verlaten maar echt je ziet 2 a 3 auto's per dag verlaten, daarom wordt het ook heel erg donker overal en kan je hele mooie sterrenhemels zien.

Maar goed, aangezien mijn auto een beetje stuk was gegaan moesten we dus terug naar Las Vegas om terug te vliegen naar Canada. Zo gezegd zo gedaan, de laatste nacht in Amerika nog even een 4 sterren hotel meegepakt, dat was ook wel heel gaaf, er was een spa, meerdere zwembaden, een eigen waterval, casino, theater en nog veel meer, heel erg luxe. Hoefde niet eens m'n eigen koffers te dragen of auto te parkeren haha.

De vluchten gingen allemaal goed en toen kwamen we weer aan waar het allemaal begon, Abbotsford. Hier een paar dagen weer met iedereen gepraat die meerder jaren in Canada bleven en dat was hartstikke gezellig. Daarna met iemands pick up truck een lift gekregen en nog een aantal dagen Vancouver gedaan. Daar heb ik niet heel veel bijzonders gedaan, de mooie wijken nog eens bekeken, winkelstraten en Stanley park. Voor de rest was deze week vooral even op adem komen voor wat er volgende week gaat komen.

Ik zit nu namelijk al vanaf 5 uur smiddags op een vliegveld terwijl we pas morgenochtend om kwart voor 7 vliegen, dan ook nog een tussenstop in Chicago zodat we pas morgenavond in New York aankomen. Niet echt ideaal maar dit was de goedkoopste oplossing met de minste stress.

Aankomende week zoals ik zei New York en die dagen gaan we helemaal vullen met super leuke dingen, ik heb er echt heel erg veel zin in. En volgende week donderdag (als ik weer thuis ben) zal ik in mijn laastste blog hier alles over vertellen.

Nogmaals bedankt voor het volgen en binnenkort kan ik er zelf alles over vertellen :).

1. Renske:
    16 januari 2016
    Wat een mooie foto's! Geniet ervan komende week in New York en ik kan niet wachten tot ik je weer veilig terug in Nederland zie
    Liefs,
    Renske
  2. Renske:
    16 januari 2016
    Ik had er hartjes tussen gezet, maar dat werkt blijkbaar niet. xxxxx
  3. Opa en Oma:
    17 januari 2016
    Fijn dat je New York mooi vind tot snel. kus oma
  4. Cor en Hans:
    17 januari 2016