Laatste daggie in Canada

19 december 2015 - Abbotsford, Canada

Goedemorgen, ik ben dit moment aan het schoonmaken, inpakken en aan het voorbereiden voor de grote reis met in het achterhoofd dat het in Canada alweer klaar is, de maanden zijn voorbij gevlogen.

Vanavond het laatste feest met iedereen en morgen een hele groep bij het vliegveld droppen maar daarna is het dan ook echt klaar met de pret, en kan de andere pret gaan beginnen!

Ik heb heel erg veel zin in de reis en volgens mij ga ik hele mooie dingen tegen komen. Ik kan er nu nog niet echt iets van zeggen want ik heb geen idee maar het gaat fantastisch worden, zoveel weet ik wel.

Qua cijfers is het allemaal nog even afwachten 2 vd 5 vakken al sowieso gehaald (met een C+ en B-) dus dat is in ieder geval een goed begin.

Ik ga jullie de komende weken tijdens de reis zoveel mogelijk op de hoogte houden en over een paar weken kunnen jullie alle verhalen aan komen horen haha.

Het was in ieder geval fantastisch hier in Canada en ik heb genoten van mijn tijd hier. Het was echt helemaal super en nu nog een erg mooie afsluiter.

Bedankt voor het volgen van mijn blog tijdens mijn reis door Canada, dit was mijn laatste blog vanuit dit land en ik hoop dat er nog wel een paar mooie verhalen uitkomen vanuit "The States".

1. Opa en Oma:
    20 december 2015
    Weer leuk hoor .Geniet deze dag nog van de mensen die je daar ontmoet heb. liefs Oma
  2. Hans en Cor:
    20 december 2015
    Hallo Max. Hele fijne reis en amuseer je in de States en straks in the big Apple. Take care. Kus c&h