Nieuwe plannen

5 november 2015 - Abbotsford, Canada

Hello, het is weer even geleden sinds mijn vorige verhaaltje, dit komt om de simpele reden dat er gewoon bizar weinig gebeurd de afgelopen weken. Veel school en tussentijdse examens, nu wordt dat gelukkig wat minder en kunnen er weer leuke plannen gemaakt worden.

Op zaterdag gaan we heel heel heel vroeg rijden richting Seattle, dit is ongeveer 3 uur rijden, daar een leuk dagje doorbrengen en dan 's avonds laat weer naar huis.

Die week erna heb ik maandag en dinsdag les, woensdag (11 november) is een nationale feestdag in zowel Canada als de Verenigde Staten dus dan heb ik op dindsdag half 12 al weekend. Daar gaan we gebruik van maken door van woensdag ochtend heel vroeg tot vrijdagnacht naar Vancouver Island gaan. Zaterdag dan hard leren voor mijn laatste tussententamen (woensdag) want zondag haal ik mijn vriendin op bij het vliegveld om haar in anderhalve week de mooiste plekjes van British Columbia en het noorden van Washington te laten zien. We blijven dan eerst 4 dagen in mijn appartement slapen, dan 4 dagen in Vancouver en dan de laatste dagen weer op de campus. Erg veel zin in en we gaan erg veel zien :).

Met de cijfers gaat het trouwens ook prima, alles tot nu toe wel voldoende en dat gaat ook zeker wel goedkomen, met wat moeite wel te verstaan want het is hier toch aardig wat anders dan in Nederland, niet moeilijker maar gewoon heel anders. Veel meer berekeningen die nergens om gaan en veel minder theorie waardoor je soms best wel in de war bent van wat je er nou eigenlijk moet leren, maar goed.

Ook ga ik nu nog wat foto's en filmpjes van de ijshockeywedstrijd en de Halloween feestjes posten en hopelijk komen er binnenkort nog veel op van Seattle en Vancouver Island. Bedankt voor het lezen en ik laat volgende week weer van me horen ;).

1. Opa en Oma:
    6 november 2015
    O Max wat leuk weer , wat geniet je toch en ook nog goede cijfers we scheppen op over je hoor Leuk ook met Renske en Vancouver eiland nou dat is zo mooi. Liefs Opa en Oma