Bijna 2 maanden

21 oktober 2015 - Abbotsford, Canada

Goedenavond beste mensen.

Ik ben er weer om mijn wekelijkse update te geven, alweer niet heel erg speciaal want mijn studiereis gaat nu ook echt enigszins op een STUDIEreis lijken maar ik ga er wat van proberen te maken ;).

Afgelopen weekend heb ik niet heel veel gedaan aangezien ik volgende week 2 toetsen en 2 grote opdrachten heb, daar ben ik op dit moment dus druk mee bezig. Wel hadden we de tijd om naar de Harrison Hot Springs te gaan. Op de weg daarnaartoe hebben we op ongeveer 50 meter afstand een kleine zwarte beer in een boom gezien met zijn of haar gigantische moeder eronder dus dat was wel heel indrukwekkend, gelijk de auto langs de kant gezet en wezen kijken. Alleen jammer dat ik m'n nieuwe verrekijker nog in m'n postvakje zat :'). Het was helaas te ver voor foto's maar wel de eerste keer dat ik de beren wel echt een tijd kon bekijken.

De hot springs zelf waren ook erg mooi, geen foto's dit keer want het weer was niet super maar ondanks dat toch wel een welkome afleiding van het studeren.

Voor de rest zijn we druk bezig om nog meer leuke trips te plannen voor na mijn drukke week volgende week. Er zijn nog zit dingen te doen "in de buurt" maar we zouden het liefst ook nog weekendjes weg willen gaan naar "Banff national park" en "Vancouver Island". Ook de trip naar Amerika wordt steeds iets concreter gepland. We gaan waarschijnlijk deze week al kijken voor hotels in New York, San Fransico San Diego en Las Vegas.

Voor de rest ga ik dit weekend tussen het studeren door nog naar een Halloween shop om te kijken wat ik aan ga trekken bij Halloween, ik ben benieuwd. En nog naar een ander groot mooi meer (Chilliwack lake).

Ook zal ik dit weekend m'n foto's nog een keer goed doorspitten en de mooiste nog een keer plaatsen samen met wat filmpjes van bijvoorbeeld het whale watchen.

Ondanks dat het niet super spectaculair was de afgelopen paar keren hoop ik dat mijn verhaaltjes nog interessant genoeg zijn om te volgen, ik hoop dat ik binnen de volgende paar keer weer aardig wat nieuwe plaatjes kan showen ;).

Bedankt voor het volgen en tot de volgende keer :).

1. Je vader:
    22 oktober 2015
    Hoi Max, je doet zoveel dat je zelfs je Canucksgame vergeet te vermelden! Of zijn dat al de dingen van alle dag.
    Groetjes uit een grijs Nederland
  2. Opa en Oma:
    22 oktober 2015
    Hallo Jongen leuk van de beren. Wij genieten nog steeds van je verhalen. Lieve Groetjes Opa en Oma
  3. Jacqueline:
    23 oktober 2015
    Hoi Max,
    Wat een schitterende dingen heb je al gezien, jammer dat je nu toch moet studeren ;). Geniet van de foto's en je verslagen.
    Maar vooral geniet van deze tijd. Liefs Jacqueline
  4. Jaco:
    3 november 2015
    hey Max,
    mooie verhalen en nog mooiere foto's. Ik vind het knap dat je naast al die trips nog tijd hebt voor je studie, haha.

Groeten weer en keep up the good spirits!

Jaco
  5. Danique:
    19 november 2015
    Hee neefje,
    Leuk verhaal weer, ondanks dat je het druk had met je studie doe je toch wel leuke dingen :)
    Ben blij voor je dat je goede cijfers haalt, zo kan je toch wat meer van Canada zien.
    Dat je een beer en een baby beer hebt gezien is echt heel gaaf!
    Hoe was de Halloween daar? En de rest van de feestdagen? Wat ga je met Thanksgiving en Christmas Day etc doen?
    Liefs uit NL