Vertraagd reisverhaal

15 oktober 2015 - Abbotsford, Canada

Goedenavond daar in Nederland, mijn reisverhaal is dit keer iets later in de week dan normaal, dit had alles te maken met Thanksgiving op maandag, gelijk heel m'n ritme door de war, maar goed...

Ik heb er zoals jullie zien weer aardig wat foto's opgezet, zowel van het Whale watching als van Jasper national park vorig weekend en ook nog wat groepsfoto's.

Geen foto's van dit weekend aangezien dit een beetje een huiswerk/bijslaap weekend was.

Wel was maandag thanksgiving en daar hebben we met een groep (zelfgemaakte) kalkoen met stuffing, gebakken aardappelen, een soort van engelse dikke poffertjes, cranberry saus, kalkoen jus, bloemkool, brocolli (ofzo) en worteltjes op met als toetje een (vers uit de oven) pompoen taart met frans vanille ijs erover heen. Dit was erg lekker en aangezien de kalkoen 7 kilo was hebben we er een aantal dagen van genoten haha.

De eerste cijfers zijn ook terug, m'n eerste toets is 56% (51% is voldoende) en een B voor m'n eerste paper (dat is ongeveer een 7,5 a 8) dus dat is wel prima. M'n volgende echte drukke week is over 2 weken dus daar ben ik nu al flink aan begonnen.

We zijn op dit moment weer druk bezig met tripjes plannen, zo willen we binnenkort met een klein vliegtuigje naar Vancouver Island gaan en daar het weekend doorbrengen, Halloween kostuums moeten gekocht worden en we willen naar een wedstrijd van de Vancouver Cannucks (ijshockey).

Dat was het weer voor deze week, misschien een beetje saai omdat dit volgens mij het eerste weekend was zonder grote trip maar wel weer een hoop mooie foto's volgens mij. Een ander voordeel was dat ik dit weekend gemiddeld 11 uur heb geslapen ofzo haha. Weer even flink bijtanken.

Voor de mensen in Nederland alvast een fijn weekend en jullie horen volgende week weer van me ;).

1. Brigitte:
    15 oktober 2015
    Wat een wereldtijd heb je daar toch! En nog goede cijfers ook!!! Prachtige foto's trouwens Max....
  2. Opa en Oma:
    15 oktober 2015
    geweldig weer Max leuk ook met de kalkoen we genieten van je verhalen en foto's. fijn dat je cijfers goed zijn kus opa en opa.
  3. Danique:
    19 november 2015
    Oeps lees hier wat je met Thanksgiving dus gedaan hebt :p
    Hahaha klinkt als een goed vreetfestijn!

xxx