De eerste schooldagen

10 september 2015 - Abbotsford, Canada

Daar ben ik weer, het is half 4 lokale tijd en ik ga zo naar mijn derde les van dit jaar. De lessen die ik tot nu toe heb gehad zijn erg verschillend, de marketing klas was erg interessant en ziet er ook best lastig uit en "environmental economics" is eigenlijk (tot nu toe) een middelbare school aardrijkskunde les. We zullen zien hoe de rest een beetje is.

Boeken worden trouwens niet bij de klassen geleverd en is (samen met vlees) het enige wat duur is in Canada. Een nieuw boek kost omgerekend al gauw 120 euro en dan is het niet bijzonder mooi of groot. Maar met wat downloads kom je ook al een eind gelukkig ;).

Dit weekend nog lekker langs Mill lake geweest om te picknicken en frisbeeën en voor labour day (afgelopen maandag) voor de tweede keer naar Vancouver geweest. Erg mooie stad, bijna net zo mooi als ons eigen Rotterdam ;).

Ik ga nu weer naar m'n les, er gaan binnenkort (hopelijk) wat meer foto's op komen als ik precies weet hoe alles werkt. Bedankt voor het volgen van mij en foto's komen zoals gezegd zo snel mogelijk :).

1. Je vader:
    10 september 2015
    Ziet er allemaal fraai uit.
    Jammer dat bbq duur is (vlees en drank).
  2. Joyce:
    Hey Max!
    Wat leuk om je verhalen te lezen! Zo te zien heb je het enorm naar je zin :D. Hoe was Labour Day? Is het echt een feest, of meer een extra vrije dag voor het noord-westen van de wereld?

Maar blijven updaten hoor! Echt heel leuk om te zien!

Have fun!
    X Joyce
  3. Brigitte:
    10 september 2015
    Hey Max, dat klinkt allemaal best gezellig!! En wow....die foto's!! Prachtig daar. Ben ooit bij de Niagara watervallen geweest. Mooi, maar ook erg commercieel. Dat verwacht je dan weer niet! Have fun! X
  4. Brigitte:
  5. Jaco:
    11 september 2015
    Ha die Max,
    mooie foto's; ziet er goed uit!! Geweldige ervaring. Brengt bij mij weer een beetje herinneringen naar boven van Calgary '88 :) De natuur en de ruimte en de aardige en gastvrije mensen. Heb jij die ervaring al?
    Beetje aardrijkskunde kan geen kwaad toch? Belangrijk dat je weet waar Poortugaal (of all places ) ligt, toch? Niet dan?
    Ben nieuwsgierig naar je verhalen de komende tijd, hou je goed, keep in touch!
  6. Opa en Oma:
    11 september 2015
    Bedankt en fijn dat je het naar je zin hebt!
    Kusjes
  7. Jasper:
    14 september 2015
    ziet er echt geweldig uit man! veel plezier en hou ons op de hoogte :)
  8. Ringelberg:
    14 september 2015