Foto's + laatste maand

1 oktober 2015 - Abbotsford, Canada

Zo, hier zijn dan de langverwachte foto's, ik ga ze binnenkort nog even goed uitzoeken en zullen er meer volgen, ook filmpjes zal ik dan uploaden. Vooral van het Whale watchen is er nog een stuk meer maar dat heb ik nog niet allemaal binnen.

De laatste maand dat ik hier ben heb ik geen school meer en was het plan om Canada te gaan ontdekken. Hier ben ik op teruggekomen. Canada is dan namelijk helemaal besneeuwd dus we zijn hard bezig dat in de weekenden te doen. De komende weekenden bijvoorbeeld Jasper national park en Vancouver Island.

Nu is het plan voor de laatste maand om van Vancouver naar Mexico te rijden over de westkust van Amerika. Om precies te zijn:

Vancouver, Seattle, Portland, San Francisco / Sacremento / San Jose / Reno, Los Angeles, San Diego, (lopend vanaf San Diego naar) Tijuana (Mexico), Las Vegas, Salt Lake City en weer terug naar Vancouver. Tijdens die reis gaan we dan ook naar de Death Valley en de Grand Canyon. Mocht iemand die dit leest er nou geweest zijn en zeggen van joh dit kan je beter niet doen, zonde van de tijd of dit MOET je echt gedaan hebben. Neem contact met me op of schrijf een reactie. Alvast hartelijk bedankt!!

1. Joyce:
    Hi Max,
    Wat super leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! En wat doe je veel! Neem je wel een beetje de tijd om bij te komen, haha? Nee, ik ben echt jaloers op je! Het ziet er allemaal prachtig uit.
    Enorm veel plezier de laatste maand!
    x Joyce
  2. Opa en Oma:
    1 oktober 2015
    nou Max dat is de reis die wij gemaakt hebben GEWELDIG weet alleen niet of de tijd lang genoeg is la kun je overslaan maar san fransisco LAS vegas dead valey nou zou er zo weer heen gaan.mooie foto's hoor liefs Opa en Oma
  3. Hélène:
    1 oktober 2015
    Hé schattie! Fijn eindelijk wat meer foto's. Wat een prachtig land. Dat is nog eens wat anders dan het hertenkamp hier . Vooral jaloers op de walvis"jacht", lijkt me zo bijzonder om te zien. Voor wat betreft het leven na de school (nog nog 2,5 maand hard studeren jongen), ik hoor van diverse kanten dat L.A. tegenvalt. Denk dat jullie je tijd beter kunnen besteden in Las Vegas en die omgeving. Anders wordt het wellicht een Aziatische tour: "touch and go!". Afijn je hebt nog even de tijd om erover na te denken. Dikke Je Moessie
  4. Hélène:
    1 oktober 2015
    Dikke je Moessie hoorde nog een kus tussen hahaha
  5. Danique:
    1 oktober 2015
    Klinkt als een top plan!! :)
    Mag ik niet met je mee haha?!
    Ik zal m'n neef even contacten die heeft ook een maand de westkust afgereden. Heb je een e-mail adres, dan mail ik je dat wel even.
    Ik ga nu snel je foto's bekijken.
    Liefs uit Holland